Obsługa firm
Obsługa informatyczna – outsourcing.
Outsourcing to usługa polegająca na przekazaniu całości lub części zaplecza informatycznego oraz zadań działu IT firmie zewnętrznej.
Jak działa ta usługa?
W przypadku wystąpienia awarii, usługobiorca kontaktuje się z naszymi specjalistami, i zgłasza problem. Do kontaktu można wykorzystać telefon, e-mail, fax. Po przyjęciu zgłoszenia w zależności od wybranej opcji abonamentowej, pojawia się serwisant i usuwa usterkę.
Czy Outsourcing to tylko pomoc w czasie awarii?
Outsourcing to nie tylko pomoc w czasie awarii.
To również wsparcie dla klienta, podczas zakupu sprzętu czy przy wyborze oprogramowania.
Outsourcing obejmuje również zarządzanie posiadanymi licencjami na oprogramowanie znajdujące się w firmie.
Jakie korzyści daje Outsourcing?
- obniżenia kosztów utrzymania działu IT,
podniesienie jakości usług, - dostępu do nowych technologii,
- dostępu do bazy wiedzy firmy,
- zapewnienie o legalności oprogramowania zainstalowanego w firmie,
- zależną od umowy pomoc telefoniczną.