Obsługa firm

Obsługa informatyczna – outsourcing.
Outsourcing to usługa polegająca na przekazaniu całości lub części zaplecza informatycznego oraz zadań działu IT firmie zewnętrznej.

Jak działa ta usługa?
W przypadku wystąpienia awarii, usługobiorca kontaktuje się z naszymi specjalistami, i zgłasza problem. Do kontaktu można wykorzystać telefon, e-mail, fax. Po przyjęciu zgłoszenia w zależności od wybranej opcji abonamentowej, pojawia się serwisant i usuwa usterkę.

Czy Outsourcing to tylko pomoc w czasie awarii?
Outsourcing to nie tylko pomoc w czasie awarii.
To również wsparcie dla klienta, podczas zakupu sprzętu czy przy wyborze oprogramowania.
Outsourcing obejmuje również zarządzanie posiadanymi licencjami na oprogramowanie znajdujące się w firmie.

Jakie korzyści daje Outsourcing?

  • obniżenia kosztów utrzymania działu IT,
    podniesienie jakości usług,
  • dostępu do nowych technologii,
  • dostępu do bazy wiedzy firmy,
  • zapewnienie o legalności oprogramowania zainstalowanego w firmie,
  • zależną od umowy pomoc telefoniczną.