Obsługa firm

Obsługa informatyczna – outsourcing.

Outsourcing to usługa polegająca na przekazaniu całości lub części zaplecza informatycznego oraz zadań działu IT firmie zewnętrznej.

.

Jak działa ta usługa?

W przypadku wystąpienia awarii, usługobiorca kontaktuje się z naszymi specjalistami, i zgłasza problem. Do kontaktu można wykorzystać telefon, e-mail, fax. Po przyjęciu zgłoszenia w zależności od wybranej opcji abonamentowejj, pojawia się serwisant i usuwa usterkę.

.

Czy Outsourcing to tylko pomoc w czasie awarii?

Outsourcing to nie tylko pomoc w czasie awarii.
To również wsparcie dla klienta, podczas zakupu sprzętu czy przy wyborze oprogramowania.
Outsourcing obejmuje również zarządzanie posiadanymi licencjami na oprogramowanie znajdujące się w firmie.

.

Jakie korzyści daje Outsourcing?

– obniżenia kosztów utrzymania działu IT
– podniesienie jakości usług
– dostępu do nowych technologii
– dostępu do bazy wiedzy firmy
– zapewnienie o legalności oprogramowania zainstalowanego w firmie
– zależną od umowy pomoc telefoniczną

.

Co obejmuje opieka serwisowa?

Opieka serwisowa obejmuje m.in:

* tworzenie konfigurowanie oraz administrowanie siecią komputerową
* konfigurowanie drukarek, modemów, urządzeń peryferyjnych
* sprawdzenie poprawności archiwizacji danych
* odebranie sprzętu komputerowego naprawa lub konserwacja, powtórna instalacja.
* instalowanie nowego oprogramowania lub zmiana konfiguracji oprogramowania do pracy biurowej.
* doradztwo i opiniowanie przy wyborze oraz zakupie elementów systemu komputerowego
* doradztwo, dobór, zakup i instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego
* reprezentowanie wobec innych dostawców oprogramowania, sprzętu i usług komputerowych
* przyjmowanie zgłoszeń awarii systemu komputerowego