Serwis Laptopów, Drukarek | Odzyskiwanie Danych | Oprogramowanie Dla Firm | Podpis Elektroniczny | Pogotowie Komputerowe | Recykling | - Comp-Technica.pl

Dane kontaktowe:

Siedziba Główna:

COMP-TECHNICA KLUCZBORK

ul. Powstańców Śl. 28
46-200 Kluczbork
tel. +48 77 500 01 10
tel. +48 792 94 01 94


e-mail: biuro@comp-technica.pl
http: www.comp-technica.pl


Filie:


COMP-TECHNICA PKS
ul. Moniuszki 11
46-200 Kluczbork
opole@comp-technica.pl

COMP-TECHNICA PKP
ul. Wołczyńska 6
46-200 Kluczbork
opole@comp-technica.pl

COMP-TECHNICA ŁÓDŹ
ul. Piotrkowska 182
90-368 Łódź
lodz@comp-technica.pl

COMP-TECHNICA WARSZAWA
ul. Graniczna 39
05-500 Nowa Iwiczna
warszawa@comp-technica.pl



DYSTRYBUTOR SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA:
www.2bsafe.pl



Napisz do nas:

Twój e-mail:
Treść:

|Obługa Informatyczna|


Obsługa informatyczna - outsourcing.

Outsourcing to usługa polegająca na przekazaniu całości lub części zaplecza informatycznego oraz zadań działu IT firmie zewnętrznej.

Jak działa ta usługa?

W przypadku wystąpienia awarii, usługobiorca kontaktuje się z naszymi specjalistami, i zgłasza problem. Do kontaktu można wykorzystać telefon, e-mail, fax. Po przyjęciu zgłoszenia w zależności od wybranej opcji abonamentowejj, pojawia się serwisant i usuwa usterkę.

Czy Outsourcing to tylko pomoc w czasie awarii?

Outsourcing to nie tylko pomoc w czasie awarii.
To również wsparcie dla klienta, podczas zakupu sprzętu czy przy wyborze oprogramowania.
Outsourcing obejmuje również zarządzanie posiadanymi licencjami na oprogramowanie znajdujące się w firmie.

Jakie korzyści daje Outsourcing?

- obniżenia kosztów utrzymania działu IT
- podniesienie jakości usług
- dostępu do nowych technologii
- dostępu do bazy wiedzy firmy
- zapewnienie o legalności oprogramowania zainstalowanego w firmie
- zależną od umowy pomoc telefoniczną

Co obejmuje opieka serwisowa?

Opieka serwisowa obejmuje m.in:

* tworzenie konfigurowanie oraz administrowanie siecią komputerową
* konfigurowanie drukarek, modemów, urządzeń peryferyjnych
* sprawdzenie poprawności archiwizacji danych
* odebranie sprzętu komputerowego naprawa lub konserwacja, powtórna instalacja.
* instalowanie nowego oprogramowania lub zmiana konfiguracji oprogramowania do pracy biurowej.
* doradztwo i opiniowanie przy wyborze oraz zakupie elementów systemu komputerowego
* doradztwo, dobór, zakup i instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego
* reprezentowanie wobec innych dostawców oprogramowania, sprzętu i usług komputerowych
* przyjmowanie zgłoszeń awarii systemu komputerowego
* przyjmowanie zamówień na usługi i podzespoły
* stała gotowość do pomocy w usuwaniu awarii systemu komputerowego
* telefoniczna pomoc techniczna

Jaki jest zasięg Państwa firmy?

Obszar który obejmujemy obsługą serwisową:
Województwa Opolskie, Śląskie, Łódzkie, Mazowieckie